Toaletka - kolejne marzenie spełnione

12:48:00



Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marzenie się spełniło!
Oceńcie efekty! :)


Toaletka posiada pojemną szufladę, co bardzo ułatwia korzystanie z niej, pozostawiając pokój minimalistyczny i czysty.



Lustro przybrałam światełkami led zasilanymi na baterie. 


Ważną kwestią są również dodatki. Ja do mojej minimalistycznej toaletki dobrałam biały wazon w oryginalnym stylu, szklankę na pędzle oraz srebrne proste lusterko.







Funkcję siedzenia spełnia dość masywny mebel, który dzięki wygodniej poduszce wydaje się być lżejszy i delikatniejszy. Dodatkowo jego wielką zaletą jest funkcjonalność. Na półkach przechowywać mogę książki, a w koszach drobne bibeloty, zeszyty czy suszarkę.





Dzięki przestawieniu wieszaka udało mi się wreszcie postrefować pokój. To właśnie on wyznacza mi umowną granicę między miejscem do odpoczynku, a przestrzenią toaletki.




Toaletka - IKEA
Siedzisko - JYSK
Lustro - JYSK
Mniejsze lusterko - IKEA
Wazon - BLACK RED WHITE








Przygotowałam dla was również inspiracje.










 




/J


Może Ci się także spodobać

2 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...