Najpiękniejsze widoki zimy

04:38:00


Każdy z nas ma wiele pasji, które pozwalają nam cieszyć się każdym dniem, utrzymywać uśmiech na twarzy i radość w sercu. Jedni czerpią takie emocje z kina, inni ze sportów. A moje serce tak najbardziej na świecie skradły góry.
To tu czuję się jak rybka w wodzie, tu cieszy mnie każdy promień słońca; niesamowite widoki, które zmieniają się z każdym najmniejszym krokiem; przyspieszony oddech, który jest dowodem na to, że już coraz bliżej do celu; ta cisza, która pozwala zajrzeć głęboko w siebie; ale przede wszystkim radość dzielenia tego wszystkiego z kimś bliskim, z kimś kto towarzyszy mi w tych pięknych i czasem tych gorszych momentach wędrówki. 
Dziś chciałabym zauroczyć was tym co zauroczyło mnie. Kilka przecudych miejsc, kilka fantastycznych widoków i kilka niezapomnianych chwil, które udało mi się uchwycić tej zimy podczas pieszych wędrówek górskimi szlakami. 


 1. Październik - u nas jeszcze jesień, ale na szczytach zima na całego. 
 Murowaniec, Czarny Staw Gąsienicowy 

 

 

 
2. Grudzień. Dolina Pięciu Stawów 




 


3.  Styczeń. Dolinka Chochołowska i Grześ.




4. Luty. Dolinka Kościeliska, schronisko Ornak i Staw Smreczyński.  


Schroniskowy koteł ( ! ) <3

 
       

 


5. Luty. Schronisko Rysianka. Mój numer jeden w caaaałych górach! 
  

   

Góry zimą bywają straszne i okrutne, ale okazując im szacunek oraz dobrze się wyposażając można cieszyć się ich pięknem, które o tej porze roku zapiera dech w piersiach jeszcze bardziej niż w każdej innej.
Całuję was gorąco!
K.




Może Ci się także spodobać

1 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...