Polignano a Mare ( CZESC I )

06:02:00


Witajcie wakacje!
W końcu po kilku latach wybrałam się na prawdziwe wakacje. Słońce, bezchmurne niebo, plaża, morze... czego chcieć więcej.


Polignano a Mare to urocze miasteczko w południowych Włoszech. Pełno tu magicznych uliczek, pięknych zabytków oraz cudownych plaż! Polecam na podróż do mieszkania lub hotelu wybrać się tutejszą taksówką. Na szczęście pokój który wynajęłam znajdował się kawałek za centrum, dzięki czemo mogłam spokojnie przejechać się mini taksówką przez całe miasto!


Morze tutaj jest bardzo słone, ale przy tym czyste i pięknie niebieskie!










Z głównego wiaduktu rozprzestrzenia się widok na najbardziej instagramową plażę jaką kiedykolwiek widziałam w życiu. Pod nim rozprzestrzenia się zupełnie inny kadr na otaczające zabytki oraz przyrodę.



Na każdym kroku znaleźć można piękne miejsca, otwierające wzrok na nową perspektywę.



Dzięki wspaniałej właścicielce pokoju poznałam lokalne produkty. Miałam okazję spróbować owoców kaktusa!





O każdej porze dnia i nocy miasteczko czaruje na inny sposób. 






Już niebawem przeniosę was w magię wschodów słońca, magicznego Arbelobello, małych miasteczek pod Monopoli i wiele innych pięknych momentów z kolejnych włoskich wakacji. Do zobaczenia!

Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...