Kalendarz adwentowy - inspiracje

14:08:00


Dawno nie pojawiały się tu posty związane z wystrojem wnętrz, więc najwyższa pora to nadrobić. Wydawać by się mogło, że do świąt jeszcze daleko, ale można  zacząć myśleć o świątecznej dekoracji, a dokładniej o kalendarzu adwentowym. Do niedawna utożsamiałam go z tym kupowanym z supermarketu z czekoladkami na każdy dzień grudnia. Kalendarz adwentowy wykonany z pomysłem, może stanowić naprawdę piękną część świątecznego wystroju, albo być oryginalnym prezentem mikołajkowym. Przygotowałam dla was kilka inspiracji. Mam nadzieję, że uda mi się kogoś przekonać do zrobienia takiego własnymi rękami. Miłej zabawy! :)



















Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...