Avocado pasta

11:08:00

Teraz, kiedy wieczory trwają praktycznie pół dnia, zamiast sięgać po fastfoody, słodycze i niezdrowe przekąski, zrób sobie szybki, smaczny i zdrowy obiad! Nasyci i sprawi Ci niesamowitą przyjemność! Jestem tego pewna, bo za każdym razem kiedy go jem, humor mi się poprawia (już podczas przygotowania).


MAKARON Z AWOKADO, KUKURYDZĄ I POMIDORAMI

Składniki: (2 porcje)
  • makaron
  • 1 awokado
  • kilka listów świeżej bazylii / tymianku 
  • 1-2 ząbki czosnku
  • pieprz i sól (do smaku)
  • chili (opcjonalnie)
  • zioła suszone (opcjonalnie)
  • 1/3 puszki kukurydzy
  • 3-4 kawałki pomidorów suszonych w zalewie
  • ok 5 pomidorków koktajlowych
Przygotowanie:
  1. Makaron ugotuj al-dente.
  2. Obrane awokado wraz z świeżymi liśćmi bazylii, czosnkiem i przyprawami zblenduj na gładką masę. Dodaj kukurydzę, suszone pomidory i pomidorki koktajlowe i wymieszaj.
  3. Na patelni łączymy wszystkie składniki, do momentu zagrzania się makaronu z sosem.
Smacznego!!





Może Ci się także spodobać

7 komentarze

  1. Aż zrobiłam się głodna! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    https://www.facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę,na pewno wkrótce wypróbuję! Nabrałaś mi smaka. :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  3. super przepis
    muszę wypróbować
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niesamowicie! Przy najbliższej okazji chyba skorzystam z Waszego przepisu :)
    Poza tym bardzo fajny blog, śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa! Uwielbiam awokado, na pewno spróbuję bo wygląda mega pysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądząc po składnikach danie jest pyszne Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...