Wielki pokój?

14:18:00


Wszystko zaczyna się w głowie. Od pomysłu, przez własny projekt (włącznie z tym wyrysowanym na strzępku papieru na jednej z tych nudniejszych lekcji..) do upragnionej realizacji własnej wizji!!
Tak było i u mnie!
Nieużytkowany pokój, pomysł i trochę ciężkiej pracy to najlepszy przepis na sukces! Dziś nie żałuję, ani jednej godziny poświęconych na remont, ani jednej pary spodni, które umazałam malując ściany oraz ani jednej kropli potu na moim czole.

CZYM SIĘ KIEROWAĆ?
Po pierwsze przestrzenią, którą możemy zagospodarować. Po drugie światłem, które przez okna będzie wpadać do naszego pokoju oraz rozmieszczenie sztucznych źródeł oświetlenia.
Co jest dla mnie ważne? Zdecydowanie kolorystyka. Biały pokój to moim zdaniem strzał w dziesiątkę, a co tam .... nawet w jedenastkę! Kolor ten odbija światło, przez co pokój jest lepiej doświetlony, a co najważniejsze optycznie powiększa pomieszczenie!

Moim przepisem na pokój z marzeń jest minimalizm. Nie ma co niepotrzebnie zagracać przestrzeni!;)


Białe blaty także pomogą w rozjaśnieniu wnętrza!


Nie można również zapominać o lustrach, jeśli chce się mieć większy pokoik ;)


Moim zdaniem, by  pokój nabrał przytulnego charakteru nie trzeba malować go na kolory, które tylko na obrazku wyglądają na przyjemne. Najczęściej szybko się nudzą.
Biały kolor nigdy nie wyjdzie z mody, a dodatki możecie często zmieniać.












Mam nadzieję, ze troszeczkę was przekonałam do białych pokoi! ;) / J

Więcej pinów:


Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...