Oat milkshake

13:14:00


 Nie wiem jak wy, ale ja już czuję święta! A to za sprawą cynamonu, mandarynek i pysznych koktajli z nutą wanilii. Tak było i dziś! U mnie na śniadaniu pojawiły się pieczone płatki owsiane o których już kiedyś pisałam! A do tego pyszny koktajl! 


Składniki:
  • 1/4 szklanki płatków owsianych
  • 1 banan
  • 1 szklanka mleka (u mnie sojowe)
  • 1-2 łyżki syropu klonowego
  • 1 łyżka masła orzechowego
  • 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
  • szczypta imbiru
  • szczypta gałki muszkatałowej
  • 1/2 łyżeczki cynamonu

Przygotowanie:
  1. Płatki owsiane porządnie zblenduj w mikserze. 
  2. Dodaj pozostałe składniki i zblenduj wszystko na gładką masę.
  3. Podawaj od razu.



Mam nadzieję, że spróbujecie oraz dacie się porwać magii nadchodzących świąt!
Smacznego!!



Pieczone płatki owsiane?

 (przepis-kliknij na zdjęcie)


Zapraszam również na instagrama! - cutrid0

(żeby przejść kliknij na zdjęcie)

Może Ci się także spodobać

1 komentarze

  1. Sama uwielbiam cynamon w okresie świątecznym i przyznam,że pieczonych jabłek nigdy nie jadłam!

    Serdecznie zapraszam : http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...