Buraczane raw pralinki

09:34:00


Zastanawiasz się czy możliwe jest zrobić słodką przekąskę z buraka? Szukasz zdrowej alternatywy słodyczy? Masz ochotę na wegańskie słodkości? Milion pytań, a jedna odpowiedź RAW PRZEKĄSKI. Jedną z nich są buraczano-czekoladowe pralinki. Połączenie buraka z kakao.. duet idealny!
Buraczane raw pralinki - przepis:
Składniki:
  • 1 burak
  • 2-3 łyżki syropu klonowego
  • 3/4 szklanki wiórków kokosowych
  • 4 łyżki surowego kakao
  • garść orzechów brazylijskich
  • 1 laska wanilii
  • pół łyżeczki cynamonu
Przygotowanie:

Buraka obrać ze skórki i zetrzeć na tarce o małych oczkach. Zmiksować wszystkie składniki i pojemniku blendera*. Z powstałej masy ulepić kuleczki i obtoczyć w wiórkach kokosowych, kakao, karobie lub w sezamie.
* laskę wanilii przekroić na pół i wydobyć z niej waniliową pastę

Może Ci się także spodobać

1 komentarze

  1. Buraczane desery są przepyszne, jadłam je ale nie w takiej pięknej formie praliny i nie miałam przepisu. Nadrobiłam zaległości dzięki tobie. :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...