Deserek z kaszy jaglanej o smaku owoców leśnych

12:38:00



Uwielbiam zdrowe deserki. W wakacje codziennie jakiś musi znaleźć się w moim menu. W zimę mam takie dni, kiedy całym sercem tęsknie za smakami lata- i dziś jest ten dzień! Postanowiłam przeszukać zamrażarkę i udało mi się znaleźć mrożone owoce. Mieszanki owoców leśnych chyba nigdy nie połączyłam z kaszą jaglaną. Postanowiłam spróbować i wyszło coś pysznego:)

Leśny deserek z kaszy jaglanej
Składniki:

  • woreczek kaszy jaglanej
  • 1-2 łyżki cukru pudru (lub innego słodzika, np ksylitolu lub syropu klonowego)
  • garść mrożonych owoców leśnych (lub innych mrożonych, bądź świeżych owoców)
  • łyżka kakao
  • szczypta soli
  • 1-2 łyżki mleka kokosowego
  • do podania śmietanka kokosowa, wegańskie herbatniczki lub inne ulubione dodatki
Przygotowanie:
  1. Kaszę jaglaną ugotować ze szczyptą soli.
  2. Ugotowaną kaszę umieścić w misie miksera  z mrożonymi owocami, cukrem, kakao oraz mleczkiem kokosowym.
  3. W szklance przekładać na zmianę ulubione warstwy u mnie pudding z kaszy połączyłam ze śmietanką kokosową, ulubionymi wegańskimi herbatnikami oraz wiórkami kokosowymi na wierzchu 




Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...