Zielony makaron z orzechami + ulubione smoothie

10:20:00

Wiosna sprzyja mojemu apetytowi na zdrowe i sycące zielone potrawy! Za oknem niestety szaro i buro, więc postanowiłam do mojej kuchni wprowadzić atmosferę, zapach i smak jednej z najpiękniejszych pór roku!


Dziś przygotowałam zielony makaron z jarmużu, szpinaku i orzechów

Składniki: (3-4 porcje)
  • makaron
  • 2 szklanki jarmużu
  • 2 szklanki szpinaku
  • do 1/2 szklanki oliwy z oliwek
  • 2 garście orzechów włoskich
  • 2 ząbki czosnku
  • sól i pieprz (do smaku)
  • szczypta chili
  • kilka różyczek brokuła
  • 4 pomidorki koktajlowe
  • kilka orzechów włoskich (do posypania)
  • garść rukoli 

Przygotowanie:
  1. Brokuły ugotować, a następnie przelać zimną wodą by pozostały apetycznie zielone.
  2. Ugotować makaron, 
  3. Jarmuż i szpinak dokładnie umyć. Następnie zblendować na gładką masę z dodatkiem oliwy z oliwek orzechów włoskich i czosnkiem. Doprawić solą, pieprzem, chili i ponownie zblendować.
  4. W woku lub na patelni na średnim ogniu dokładnie wymieszać makoron z sosem i  ugotowanymi różyczkami brokuła. 
  5. Podawać z pomidorkami koktajlowymi uprażonymi orzechami włoskimi i rukolą. 



Na szczęście przygotowałam zbyt dużo zieleninki, więc postanowiłam przygotować sobie to picia pyyszne smoothie.

Składniki:
  • garść jarmużu
  • garść szpinaku
  • połowa banana
  • szklanka ulubionego mleka ( w mojej wersji ryżowo migdałowe)

Przygotowanie:
  1. Jarmuż i szpinak dokładnie umyć. 
  2. Zblenować z bananem i mlekiem. 
SMACZNEGO!!!




Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...