Wegański budyń czekoladowo-kokosowy

08:39:00


Gdy masz ochotę na odrobinę słodyczy, warto zajrzeć do szafek, bo to właśnie tam znajduje się wiele składników z których może powstać coś naprawdę pysznego! Najważniejsze jest jednak to, że masz świadomość co tak naprawdę znajduje się w twoim daniu! 

Domowy, wegański budyń to nic trudnego, a może poprawić wam nastrój na dobrych kilka godzin! Szalenie łatwy przepis, a przez to budyń przygotujesz w kilka minut! 
Dla mnie osobiście gotowanie to czysta przyjemność. Mam nadzieję, że wasza pasja przynosi wam tyle radości co moja! 

WEGAŃSKI BUDYŃ CZEKOLADOWO-KOKOSOWY

Składniki:
  • 1 szklanka mleka roślinnego
  • 3 czubate łyżki mąki kokosowej
  • 1-2 łyżeczki syropu klonowego
  • ok 35g (około 6 kosteczek) gorzkiej czekolady / łyżka kakao
Przygotowanie:
W rondelku na średnim ogniu podgrzewać mleko, a w nim rozpuścić czekoladę. Gdy się rozpuści dodać mąkę kokosową (cały czas mieszając) do zagotowania. Na koniec dodać syrop klonowy.
Podawać z ulubionymi dodatkami.

Smacznego !!





Może Ci się także spodobać

1 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...