3-ingredient vegan pancakes

05:58:00


Mój sposób na pyszne śniadanie, słodki obiad lub wspaniały deser to wegańskie, bezglutenowe naleśniki! Wiadomo, że dzień najlepiej rozpocząć właśnie od zjedzenia płatków owsianych. Dziś proponuję, żeby takie śniadanie zjeść w formie pyysznych bananowych placuszków, które na pewno dodadzą energii na cały poranek. Mam nadzieję, że spróbujecie, bo są naprawdę pyszne.
Podałam je z śmietanką kokosową, ale równie dobrze sprawdzą się w towarzystwie różnych sosów owocowych, czekoladowych czy masła orzechowego!



SKŁADNIKI:


PLACUSZKI:
- 1,5 szklanki płatków owsianych lub mąki owsianej
- 1 banan
- 1 szklanka mleka roślinnego

OPCJONALNE DODATKI DO MASY:
- łyżka syropu klonowego/ syropu z agawy/ kilka daktyli/ łyżka cukru
- szczypta cynamonu
- kilka jagód/ kawałki banana/ kilka orzechów/ garść pokrojonej gorzkiej czekolady

PODAWAĆ Z:
-3 łyżki śmietany kokosowej (schłodzonej)
-1 łyżka wiórków kokosowych
-garść jagód



PRZYGOTOWANIE:
  1. Płatki owsiane zblendowaćna maksymalnych obrotach blendera.
  2. Do płatków dodać banana i mleko. Ponownie zblenować.
  3. Rozgrzać patelnie i piec placuszki do złotego koloru.
  4. Śmietanę kokosową wraz z wiórkami ubić na sztywną masę. 
  5. Naleśniczki podawać ze śmietanką oraz jagodami ( lub innymi ulubionymi dodatkami)




Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...