Holiday in Bibione

04:54:00


Kolejne wakacje spędzone w Italii! W tym roku postawiłam na odpoczywanie na plaży, ale to nie powstrzymało mnie od zrobieniu kilku zdjęć, by przybliżyć wam moje 2 tygodniowe włoskie wakacje. Mimo iż nie raz spędzałam wakacje w tym mieście, to za każdym razem odkrywam tu coś nowego, dzięki czemu mogę czerpać inspiracje na cały rok!
Przez te dwa tygodnie udało mi się wstać na wschód słońca, codziennie na wielkim balkonie podziwiać zachód, spacerować po mieście, które zaczyna żyć dopiero nocą oraz wybrać się na wycieczkę rowerową, przemierzając urocze trasy do tego wyznaczone.



























Nie byłabym sobą, jeśli nie napisałabym o jedzeniu, które gościło na talerzach zarówno moich,
jak i mojej rodzinki!


(fot1.) Sałatka z pomidorami, cebulką, tofu, awokado i jogurtem sojowym


(fot2.) zupa z soczewicy, kotlet z soczewicy i groszku
(fot3.) spaghetti z ciecierzycą i kotletem z soczewicy z groszkiem


(fot 4.) deser chia z musem mango
(fot5.) breakfast bowl z mango i banana


(fot6.) mrożone winogrona


(fot8.) placuszki ze śmietanką kokosową i owocami
(fot9.) czekoladowo kokosowy budyń



(fot10.) Sojowy jogurt o smaku ananasowym
(fot11.) bezmleczne lody o smaku owoców egzotycznych















Buziaki i miłych wakacji! /J



Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...