Piernikowo-orzechowy budyń kokosowy

04:57:00


Ostatnio (jak możecie zauważyć) coraz częściej sięgam po "świąteczne" przyprawy, które nie tylko pięknie pachną, ale również rozgrzewają. Jeśli ktoś z was pamięta z mąki kokosowej robiłam już budyń, o klasycznym czekoladowym smaku KLIK. Dziś chciałabym wam pokazać, że przepisami naprawdę można się bawić, by wyszło coś pysznego.

PIERNIKOWO-ORZECHOWY BUDYŃ na mące kokosowej

Składniki:

  • 2 szklanki mleka roślinnego
  • 5 łyżek mąki kokosowej
  • 2 łyżki masła orzechowego
  • 1 łyżka przyprawy piernikowej
  • opcjonalnie 1-2 łyżki cukru lub ulubionego syropu
  • Na wierzch: (ulubione orzechy - u mnie nerkowca oraz 0.5 łyżeczki cynamonu)
Przygotowanie:

Mleko zagotować. Wsypać mąkę kokosową cały czas mieszając. Gotować przez chwilę na małym ogniu wraz z masłem orzechowym, przyprawą do piernika i opcjonalnym słodzikiem. Wierzch posypać ulubionymi orzechami i cynamonem

Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...