Weganka na studiach

05:50:00


Udało się! Dostałam się dokładnie tam gdzie chciałam, egzaminy przebiegły po mojej myśli. Przeprowadzka, ciągły pośpiech, stres, niedosyt snu, wielkie miasto... Jak w tym wszystkim pozostać przy swoich założeniach? Odrobina pracy, pomysłu i odpowiednie składniki! Studia w rytmach weganizmu, nie muszą być ciężkie, drogie i wymagająca dużego nakładu pracy.
Osobiście od początku roku akademickiego specjalizuję się w szybkich posiłkach, gotowych w niemal 5 minut!


Moim zdaniem świetnym pomysłem jest przygotowanie bazy do posiłku wieczorem, kiedy mamy chwilkę czasu, kiedy to i tak czas spędzam w mieszkaniu. Wieczorem gotuję makaron, ryż, soczewicę, kaszę itp. na kilka dni. Każda baza bez problemu utrzyma się w świeżości w lodówce, przez kilka dni.
W moim blogowym przepiśniku znaleźć możecie, dużo pysznych przepisów, które bez problemu wykonać możecie wieczorkiem.


Poza posiłkami przygotowanymi wieczór przed super sposobem jest zamrażanie. Moja zamrażarka od jakiegoś czasu pełna jest pizzy, która przygotowałam w jeden z leniwych weekendów (tak, istnieje pizza bez sera i szynki!).

Pomysły na:

Trzymajcie kciuki ;)

Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...