Francuskie pierożki z soczewicą

08:45:00

Pamiętacie przepis na pastę z soczewicy? Od miesięcy nieustannie gości w moich posiłkach. Już nie raz robiłam pierożki z ciasta francuskiego, ale jeszcze nigdy nie wpadłam na to, żeby jako farsz użyć mojej ulubionej pasty do chleba.


Pierożki z ciasta francuskiego z farszem z soczewicy

Składniki:
  • rolka ciasta francuskiego
  • pół szklanki suchej soczewicy
  • pół cebuli
  • łyżka oleju
  • pieprz, sól ( do smaku)
  • 1-2 łyżeczki curry
  • kukurydza z puszki lub suszone pomidory
Przygotowanie:
  1. Soczewicę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. 
  2. Pokrojoną cebulę zeszklić na łyżce oleju.
  3. Ugotowaną soczewicę zblendować z zeszkloną cebulą, pieprzem i solą oraz przyprawą curry. Do pasty dodać kukurydzą lub suszone pomidory. (lub i to i to!)
  4. Ciasto francuskie kroimy w kwadraty i zaklejamy pierożki z farszem w środku.
  5. Pieczemy ok 15 minut do złotego koloru.

Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...