DIY - tablica na zdjęcia

03:41:00


Uwielbiam przedmioty oraz dekoracje zrobione własnoręcznie, więc dziś przychodzę do was z pomysłem na zagospodarowanie waszych ścian. Inspiracją były dla mnie zdjęcia minimalistycznych zdjęć z motywem siatki. Sama zapragnęłam stworzyć coś nawiązującego do tych fotografii - moim zdaniem wyszło całkiem nieźle. Zrobienie takiej tablicy na zdjęcia to czysta przyjemność i dobra zabawa!



Rzeczy potrzebne do wykonania tablicy:

  • kwadratowy styropian
  • sznurek
  • czarna farba
  • klamerki drewniane ( różnej wielkości )
  • guma do ściany
  • szpilki

Krok 1:

Styropian należy pomalować po bokach czarną farbą.


Krok 2:

Sznurek dzielimy na jednakowe długości.


Krok 3:

Teraz za pomocą gumy do ścian przymocowujemy styropian

Krok 4:

Szpilkami należy przymocować sznurek do styropianu. Ważne by pamiętać o odpowiednich odległościach. Wszystko powinniśmy wymierzyć i zaznaczyć, by uniknąć rażących błędów.




Gotowe! 
Teraz wystarczy spinaczami przymocować ulubione zdjęcia, rysunki czy pocztówki! 



















/J

Może Ci się także spodobać

3 komentarze

  1. Do mego domu taka tablica by nie pasowała, ale niektórym...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie by pewno długo nie przetrwała ale pomysł orginalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie,ale wolałabym postawić na coś trwalszego :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...