Hello January + my favourite coffee

06:26:00


"We are the makers of music and the dreamers of dreams" 

Willy Wonka


Ostatni rok tylko pozornie był taki sam jak poprzednie. Nie zmieniłam przyjaciół, szkoły i ulubionych spodni. A jednak jestem zupełnie inna, bo wymagam od siebie dużo więcej niż kiedykolwiek. Żyje dla siebie, w poszukiwaniu szczęścia i własnej drogi. Najwyższy czas znaleźć właściwy kierunek, by móc zdefiniować siebie. Każdy jest inny, każdy ma swój osobisty cel i podąża w inną stronę, specjalnie wytyczoną dla niego ścieżką.



Zimowe miesiące to czas, kiedy to jestem wiecznie zmęczona i niewyspana. Na nogi jednak podnosi mnie kawa! Oczywiście nawet w tej kwestii nie daje za wygrana i prezentuje wam dziś jedna z moich ulubionych wersji zimowej, rozgrzewającej i rozbudzajacej kawy!


Składniki:

  • 1,5 szklanki wody
  • 2 łyżeczki kawy (najlepiej naturalnej zmielonej)
  • Łyżeczka prawdziwego kakao
  • 0,5 szklanki ulubionego mleka 
  • Szczypta imbiru
  • Szczypta cynamonu
  • Szczypta kardamonu
  • Kilka goździków


Przygotowanie:

  1. W rondelku zagotowałam wodę. Dodałam kawę, cynamon, imbir, kardamon i goździki. Po chwili dosypalam kakao. Gotowałam 10 minut na małym ogniu, a następnie poczekałem chwile na opadnięcie fusów. Po tym czasie można dodać ulubiony słodzik. 
  2. W drugim naczyniu nagrzałam mleko do ok 70stopni. Następnie spieniłam.
  3. Do ulubionego kubka nalać mleko ( zostawić troszczę na wierzch - mlecznej pianki!) a następnie kawę. Wierzch mozna dodatkowo posypać cynamonem, kakaem albo kawałkami czekolady! :)


W nowym roku życzę wam samych wspaniałych chwil przepełnionych obecnością przyjaciół i rodziny! Oczywiście spełniania marzeń i odkrywania nowych celów! Niech ten czas zmienia was tylko na lepszych i radośniejszych ludzi, którzy są otwarci na drugiego człowieka oraz na szczęście, które jest dookoła! Mam nadzieje, ze w przyszłym roku o tej porze zatrzymasz się i powiesz, ze niczego nie żałujesz i jesteś dumny z każdego dokonanego wyboru! Wiec nie siedź tak tylko weź los w swoje ręce i zacznij zmieniać swoje życie tu i teraz!! Powodzenia!
Buziaki!! /J



Może Ci się także spodobać

4 komentarze

  1. Uwielbiam kawę, a ta wygląda po prostu cudownie ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis ;*
    Ja ostatnio zakochałąm się w kawie pierniczkowej :)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosty przepis, podejrzewam, że wychodzi z niego super kawa, muszę spróbować!
    julia-michalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...