Tortilla con verduras

12:36:00


Składniki:

  • naleśnik na tortille
  • awokado (1 sztuka)
  • czosnek (1-2 ząbków)
  • bazylia (u mnie suszona)  (łyżeczka)
  • szczypta pieprzu
  • szczypta soli
  • kiełki (u mnie brokułu)
  • pomidorki koktajlowe
  • tufu
  • pestki słonecznika
  • cebula czerwona
  • sałata roszponka
  • kukurydza
  • papryka






Przygotowanie:
  1. Awokado blenduję z czosnkiem, szczyptą soli i pieprzu.
  2. Kroję warzywa.
  3. Przez ok 30s w mikrofali podgrzewam naleśnik.
  4. Rozsmarowuję pastę z awokado.
  5. Układam warzywa i posypuję prażonymi pestkami słonecznika oraz suszoną bazylią.
  6. Zawijam wrapa.








Mam nadzieję, że spróbujecie zrobić takiego wege wrapa uzupełniając go swoimi ulubionymi dodatkami. Życzę wam smacznego! 








Może Ci się także spodobać

3 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...