Hiszpania we wspomnieniach

04:02:00


Tegoroczne wakacje na długie lata pozostaną w moich wspomnieniach!!
Już w czerwcu dzięki wycieczce ze szkoły udało mi się spełnić jedno z moich największych marzeń! Zapraszam was do oglądania moich wspomnień ze słonecznej Hiszpanii! 

Te urocze chwile spędziłam w pięknym miasteczku - Blanes. Jest to miasteczko turystyczne położone w Katalonii. Na plaży woda jest niesamowicie niebieska, a widoki są niepowtarzalne! 



 A oto widok z dachu naszego hotelu, na którym spędzaliśmy gorące popołudnia, chłodząc się w basenie i upajając się piękną panoramą miasta! :)


 Jedynym minusem jest to, że plaża w tym miejscu jest kamienista, ale dla takich widoków człowiek jest w stanie wiele znieść!












Podczas pobytu odwiedziliśmy także wiele pobliskich miejscowości. Każda z nich kryła swoje piękne tajemnice, które aby odkryć wystarczy mieć otwarte serce i oczy dookoła głowy!


Jak Katalonia to oczywiście - BARCELONA <3




Stadion Camp Nou :)


Park Guell - park zaprojektowany przez Antonio Gaudiego! 
Miejsce które w każdym zakamarku kryje piękno! 



Największe wrażenie w Barcelonie zrobiła na mnie oczywiście Sagrada Familia.
Piękny kościół, wiecznie niedokończony, w środku kryje w sobie magię! Polecam każdemu zajrzeć, choć na chwilę do środka by poczuć niesamowity klimat i zapomnieć o otaczających nas z każdej strony trudnościach. Można się tam wyciszyć w "rytmach" kościelnej muzyki, na która udało mi się natrafić :)


Wasze wakacje też minęły tak niesamowicie jak moje? :) :) /Julita



Może Ci się także spodobać

2 komentarze

  1. Niesamowity blog.
    Niesamowite zdjęcia.
    Niesamowite siostry.
    Jestem pod wrażeniem Waszego bloga i obiecuję zaglądać tu regularnie.

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...