Mango, grapes and melon smoothie bowl

06:21:00

Mój idealny początek dnia to porcja owoców pod każdą postacią! Dziś przygotowałam koktajl z mrożonego mango, winogron i melona z mnóstwem smakowitych dodatków! 



MANGO, GRAPES AND MELON SMOOTHIE BOWL 

Składniki:
  • Kilka kawałków mango (u mnie mrożone);
  • Kilka kawałków melona (u mnie mrożone);
  • garść winogron (u mnie mrożone);
  • 0.5 - 1 szklanki mleka (do idealnej, ulubionej gestości);

Dodatki do posypania (opcjonalnie):
  • płatki owsiane / wieloziarniste;
  • nasiona słonecznika;
  • orzechy nerkowca;
  • suszona żurawina;
  • jagody goi;
  • kiwi;
  • śliwki;

Przygotowanie:
  1. Mango, melona i winogrono zblenować na gładka masę i dolać tyle mleka by uzyskać ulubiona konsystencję.
  2. Smoothie przelać do miski, szklanki czy słoika i urozmaicic dodadkami! 


SMACZNEGO!



Może Ci się także spodobać

1 komentarze

  1. Nie moczysz płatków owsianych przed zjedzeniem? Nie boli Cię brzuszek?

    Kocham smoothie z mango! Fajnie, że świeże jest już coraz tańsze :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...