Niedzielna chia z masłem orzechowym i owocami lata

03:24:00


 Wielkanoc tuż tuż! Dla mnie jest to czas niekończących się śniadań i wiecznie zastawionych stołów! Dziś przychodze do was z propozycją śniadania z iście wiosenno-letnią nutą! Chia z masłem orzechowym i ulubionymi owocami to efekt mojej niedzielnej ochoty na zdrowe śniadanie! 


 Składniki: (4 porcje)

- MUS MALINOWY:

  • 1 szklanka malin ( świezych lub mrozonych )
  • 2 łyżki świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
  • 2 łyżki nasion chia

- PUDDING CHIA:

  • 1,5 szklanki mleka (u mnie ryżowego)
  • 1 łyżeczka wanilii
  • 2 łyżki syropu klonowego
  • 3 łyżki masła orzechowego (najlepszy będzie z kawałkami orzechów!)
  • 1/3 szklanki nasion chia
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
- DODADKI:
  • 3 duże truskawki
  • 1 kiwi
  • 3-4 łyżki płatków owsianych
  • 1-2 łyżki ulubionej granoli (opcjonalnie)


Przygotowanie:

  1. Maliny podgrzać na małym ogniu z sokiem z pomarańczy. Po roztopieniu ściągnąć z ognia, dodajać chia i całosć zamieszać. Gdy mus ostygnie przelać do pojemniczka i dać do lodówki na noc.
  2. Mleko zblendować z wanilią, syropem klonowym, masłem orzechowym i wiórkami. Dodać nasionka chia i zamieszać. Zostawić na noc w lodówce.
  3. Rano układać warstami: pudding, mus malinowy i ulubione dodadki w ulubionej kolejnosci i proporcjach.
SMACZNEGO! 








Może Ci się także spodobać

0 komentarze

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...