Czekoladowa owsianka z podwójnie kokosową śmietanką

10:12:00

Chyba każdy wie, że płatki owsiane są skarbnicą zdrowia. Bogate są w wiele witamin i cennych minerałów! Po prostu warto je jeść! Dziś postaram się was przekonać, że owsianka nie musi być mdła, nudna i bez wyrazu! Mam nadzieję, że po tym poście, zapomnisz o wszystkich złych wspomnieniach i włączysz ją do swojej codziennej diety! 

Owsianka to zdecydowanie moje ulubione danie. Mogłabym je jeść o każdej porze dnia! Chciałabym się dziś z wami podzielić moim najnowszym hitem owsiankowego dania, na które wpadłam całkiem przypadkiem - otwierając lodówkę! Mianowicie znalazłam śmietankę kokosową i od razu zaczęłam myśleć jak ją połączyć z moimi ulubionymi płatkami. Oto efekty:



SKŁADNIKI: (jedna porcja)

- owsianka:
  • 4 łyżki płatków owsianych 
  • ok 3/4 - 1 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka syropu klonowego
  • 1 łyżka karobu lub kakao
  • szczypta cynamonu

- śmietanka:
  • 4 łyżki śmietanki kokosowej
  • 2 łyżki wiórków kokosowych

- do posypania:
  • nasiona dyni
  • jagody goi



PRZYGOTOWANIE:

  1. Do garnuszka wlać mleko, wsypać płatki owsiane, kakao/karob i szczyptę cynamonu. Gotować 5 minut. Po tym czasie posłodzić ulubionym słodzikiem (u mnie syrop klonowy).
  2. W osobnym naczyniu umieścić śmietankę i wiórki kokosowe. Ubijać przez chwilkę do uzyskania efektu "bitej śmietany".
  3. Do miseczki wlać owsiankę, na nią śmietankę i posypać nasionkami dyni i jagodami goi.



Może Ci się także spodobać

6 komentarze

  1. Kocham przepisy z Waszego bloga ;*
    Owsianka idealna na sobotnie sniadanie ;)
    http://absolvedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie i pewnie tak smakuje ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popularne wpisy

Polecany post

Toaletka - kolejne marzenie spełnione

Znowu zmiany? Tak! Uwielbiam ciągle coś robić w pokoju. Moja głowa jest ciągle pełna pomysłów! Zawsze marzyłam o toaletce, a dziś marze...